The Vale: Shadow of the Crown
The Vale is een op audio gebaseerd actie-avontuurspel dat je in de versleten leren laarzen van een blinde avonturier plaatst.
Actie-avontuur met RPG-elementen: kies uitrusting, speelstijl, magische vaardigheden, metgezellen en opdrachten.
Terwijl je oudere broer zijn plaats op de troon inneemt, word je aangesteld als beheerder van een klein kasteel aan de rand van het koninkrijk. Blind van geboorte en beschermd voor een groot deel van je kindertijd, verwelkom je je verbanning als een kans op een beetje avontuur.
Onderweg naar het kasteel wordt je konvooi aangevallen door een enorm invasieleger. Je bevindt je alleen in vijandig gebied waar je voorraden moet verzamelen en bondgenoten moet zoeken in de hoop de lange, gevaarlijke reis naar huis te overleven.