The Walking Zombie 2
De wereld is een grimmige plek na de zombie-apocalyps. Je bent erin geboren, dus je zult moeten vechten om te overleven en te vechten tegen vele soorten zombies, bandieten en gevaarlijke baasmonsters. Je gaat op belangrijke verhaalmissies en vele nevenmissies, verbetert je vaardigheden en voordelen, verkoopt en koopt apparatuur en communiceert met de (on) gelukkige overlevenden in onze gratis FPS/RPG.
Walking Zombie 2 is een ouderwets goed FPS-spel met verhaal, met tientallen zoektochten en veel spullen te schieten met verschillende wapens - het is ook een spel dat je offline kunt spelen, zonder internetverbinding. Je belangrijkste vijanden zijn zombies die de wereld al beheersen. Ze zijn overal, in veel verschillende soorten en vooral in grote getale. Je gebruikt wapens met verschillende munitie, granaten of contactwapens om ze af te maken. Ondertussen zul je jezelf kunnen genezen met medipacks en voedsel. Naarmate je meer en meer speurtochten voltooit, wordt je personage sterker met betere uitrusting, verbeterde vaardigheden en verkregen voordelen. Wat ga jij doen om het effect van de doden op de wereld te beperken?