The Warlock of Firetop Mountain: Goblin Scourge Edition!
Experimenteer met verschillende interessante strategieën! Elke held heeft zijn eigen aanvallen en manoeuvres. Gif, kruisbogen, heilige magie of een oud, vertrouwd zwaard met schild: het maakt niet uit hoe je je vijanden wilt uitschakelen, je kunt altijd een geschikte held vinden! Ga eropuit, dood monsters en verdien zielen om te laten zien hoe sterk je bent, en speel alle achttien helden vrij.
Speel je met de nobele en ervaren avonturier Alexandra of Blacksand? Of bewandel je het vrome en rechtmatige pad van de krijgspriester Landov Lowan? Vermijd de gevaren van een gevecht met ontwijkmanoeuvres van Krea Datura! Of deel rake klappen uit met de forse neushoornman Twenty-Three.
Beleef de nostalgische schoonheid van klassieke bordspel-RPG’s. Speel met meer dan 100 prachtig geschilderde personage- en monsterminiaturen terwijl je de dieptes van Firetop Mountain verkent.
De Hill Goblins van Firetop Mountain zijn losgelaten op het koninkrijk Allansia! Deze speciale Goblin Scourge Edition bevat drie aanvullende avonturiers wiens verhalen nauw verbonden zijn met de Goblin Scourge. Verken de gevaarlijke grotten en ontdek de mysteries van Scarclaws boosaardige handlangers!
Geen zin meer om de brave held te spelen? Geen probleem! Speel als een van Zagors boosaardige handlangers, waaronder Slime Beast, Giant Rat of Skeleton Warrior, in een queeste die de nadruk legt op actie. Baan je een weg naar de diepten van de berg en probeer zo veel mogelijk zielen te verdienen in één poging!