The Wonderful One: After School Hero
Let op: dit is een op zichzelf staande versie van de gratis DLC met dezelfde naam voor The Wonderful 101: Remastered. Zorg dat je geen dubbele aankopen doet als je in aanmerking komt voor de DLC.
Een exemplaar van The Wonderful 101: Remastered is niet vereist om deze op zichzelf staande versie te kunnen spelen.
Maak kennis met Luka, een held in opleiding. In de hoop ooit een volwaardig lid van de Wonderful 100 te worden, brengt Luka na school zijn dagen door in speciale training-Drills om het CENTINELS-trainingsprogramma te voltooien. Dit is een verhaal over liefde, strijd en groei!
Ervaar The Wonderful One: After School Hero in drie verschillende speltypen. In de Arcade Mode ontdek je hoe Luka de held Wonder Goggles werd. In de Challenge Mode kun je zelf kiezen welke Drill je speelt. In de Caravan Mode heb je vijf minuten vanaf het begin van de Drill om een zo hoog mogelijke score te behalen.
Probeer de unieke missies in de Drills te voltooien en kijk of je de verborgen gebieden in de levels kunt vinden. Blijf de game spelen om alle hoeken en gaten te verkennen! Upload je scores naar de Online Ranking en daag vrienden over de hele wereld uit om te zien wie de hoogste scores kan halen!