Volg de mislukte scenarioschrijver Junon terwijl ze probeert de meest cruciale dag in haar leven te overleven. Herbeleef het verleden, verander het heden en omarm de toekomst - of kijk hoe Junons verhaal stukloopt.
Op haar 36e ligt Junons leven aan gruzelementen: haar carrière is tot stilstand gekomen, ze is emotioneel gevoelloos en haar persoonlijke leven valt uit elkaar. Het verhaal komt tot een climax wanneer ze naar de Eerste Hulp wordt geroepen om haar vervreemde moeder in kritieke toestand aan te treffen. Dit is de belangrijkste dag van Junons leven, en tenzij er iets verandert, kan het haar laatste zijn.
Ervaar Junons herinneringen en puzzel het verhaal van haar verleden bij elkaar, inclusief het tragische geheim dat aan de basis ligt.
Gebruik je begrip van Junons trauma om haar de dag op een andere manier te laten doorbrengen, toegang tot nieuwe dialoogopties te krijgen en gebroken relaties te herstellen.
Als je op een dieptepunt bent, kun je alleen maar omhoog. Help Junon vrede te sluiten met zichzelf en ontdek de humor, schoonheid en hoop die zelfs op de somberste dagen van het leven aanwezig zijn.
The Wreck, gemaakt door de tweevoudig voor de BAFTA genomineerde studio The Pixel Hunt, bevat opvallende beelden, eenvoudige en unieke spelmechanismen en aangrijpende dialogen, volledig ingesproken door een cast van Franse acteurs.