They Came From the Sky 2 is een razendsnelle arcade-game waarin jij in de rol kruipt van een enorme, buitenaardse robot. Speel het spel zo vaak als je wilt, ga de confrontatie aan met meer dan 20 soorten vijanden en ontdek 50 verstopte artefacten.
Dit is je kans om alle mensen te ontvoeren en te verwerken in een sappige en verrukkelijke mensensmoothie!