Beheers welke vaardigheden je hebt om nieuwe mogelijkheden te ontgrendelen terwijl je op zoek bent naar meer.
Je zult merken dat dit spel geweldig aanvoelt om te spelen met nooit eerder vertoonde spelmechanica.