Tick Tock: A Tale for Two
In Tick Tock: A Tale for Two zitten jij en een vriend gevangen in een griezelige wereld die gemaakt is door de ervaren klokkenmaker Amalie Ravn. Jullie moeten ontsnappen! Om dat voor elkaar te krijgen moet je allerlei geheimen ontrafelen en cryptische puzzels oplossen.
Opmerking: om samen te spelen hebben beide spelers een exemplaar van de game nodig op hun Nintendo Switch-systeem.