Ben jij een geboren houthakker? Betreed het digitale bos en laat maar zien! Ontdek de Nintendo Switch-versie van deze klassieke, makkelijke game. Kap bomen in arcadestijl, daag je vrienden uit en wees de snelste houthakker ter wereld!