Time Loader is een eigenzinnige verhalende platformgame vol fysicapuzzels.
Maar onthoud: knoeien met de tijd heeft serieuze gevolgen. Misschien lukt het je wel om het verleden te veranderen, maar kun je omgaan met de resultaten van je daden?
Zelfs de meest vertrouwde objecten zien er anders uit als je niet groter bent dan een speelgoedautootje. Doe je het stapje voor stapje of duik je zonder omkijken in deze gevaarlijke nieuwe wereld?
Boosters, harpoenen, schroevendraaiers... kies uit tientallen upgrades om elk level te voltooien en de klus te klaren!
Time Loader bevat muziek, verwijzingen en voorwerpen uit de jaren 90. Beleef je jeugd opnieuw of, als je daar te jong voor bent, kijk je ogen uit en zie hoe primitief de mensheid toen nog was!