Time Trap: Hidden Objects
Time Trap is een verborgen voorwerpenspel dat een detectiveverhaal vertelt met realistische beelden, puzzels en uitdagingen.
Ons verhaal begint met John Doe, een journalist die vermist wordt. Hij deed onderzoek naar een gevaarlijke ramp die was veroorzaakt door de corporatie ""Ring der tijd"" die de stad in een verlaten quarantainezone heeft veranderd. Nadat hij bewijs had gevonden dat de quarantainezone zich bleef uitbreiden, nam John's hoofdredacteur contact op met de politie en beweerde dat Doe vermist werd. Hij vreesde dat John naar de quarantainezone was gegaan om zijn eigen onderzoek uit te voeren. Nu is het jouw taak om in de voetstappen van John te treden en de geheimen van de gevarenzone bloot te leggen.