Een briljante wetenschapper bouwt een mensachtige kleine robot. Daarna test ze haar creatie in verschillende levels. De robot moet met behulp van een speciale boog de uitgang in elk level zien te bereiken. Speel als de robot en los de puzzels van de wetenschapper op.