Tiny Hands Adventure
Help Borti op zijn missie om de best mogelijke vervanging voor zijn kleine handen en armen te vinden. Verken diverse onbekende werelden, zoek naar alle collectables en neem het op tegen eindbazen die hebben wat jij wilt.