Tiny Troopers Joint Ops XL is een epische, hapklare arcadeshooter, tot de nok toe gevuld met actierijke minikaarten vol chaos!
Bestuur je kleine troepen met een arsenaal aan wapens en neem het op tegen boosaardige vijanden uit de hele wereld. Rekruteer gespecialiseerde huurlingen als hospikken, artilleristen en het Elite Delta Force-team om vijanden de kop in te drukken! Verzamel medailles, identiteitsplaatjes, informatie en meer tijdens elke missie om jezelf te verzekeren van een overwinning!
Speel de Zombie Wave Maps waarop dode woestijnbewoners in grote getale afdalen om jou te verorberen in Operation: Zombie Storm. Vecht tegen een zwerm vogels die niet bepaald van het eileggende soort zijn in ZFC, ruim tal van kadavers op in Zombie Patrol of roep de hulp in van luchttroepen terwijl je het tegen een eindeloze golf van vijanden opneemt in Z-End.