Milo komt aan op de Aarde en ontdekt dat hij veel te klein is, dat iedereen weg is, en dat er sinds 1991 geen dag meer voorbij is gegaan!
Vorm een team met de mysterieuze tinykin en gebruik hun unieke krachten om ladders, bruggen, explosies en nog veel meer te creëren!