Toast Time: Smash Up!
Vers uit de oven brengt Toast Time: Smash Up de unieke toastactie van culthit Toast Time naar het multiplayer-/esports-genre.
Kruip in de huid van TERRY (Toast-Ejecting Recoil & Reload System), een nederige toaster met een ongekende liefde voor Engels ontbijt.