ToeJam & Earl: Back in the Groove!
ToeJam en Earl zijn terug op aarde in ToeJam & Earl: Back in the Groove!, een funky roguelike avontuur met hiphop en toffe throwbacks naar de klassieker uit 1991. Hier hebben ToeJam and Earl-fans op gewacht!
ToeJam & Earl: Back in the Groove! is een mash-up van de allerbeste functies uit de klassieke games en zit vol verbeteringen. Spreek af met je vrienden en maak je klaar voor een flinke portie nostalgie. Help ToeJam en Earl terug te keren naar Funkotron.