De partner van rechercheur Ito is vermist, maar wat begint als een normale zaak verandert al snel in een verwrongen nachtmerrie, waardoor Ito geconfronteerd wordt met haar verleden en aan haar geestelijke gezondheid twijfelt.
Tokyo Dark legt het verhaal in jouw handen. Jouw beslissingen en acties veranderen de gemoedstoestand van rechercheur Ito en openen deuren naar verschillende mogelijkheden, terwijl je probeert je partner te vinden en de duistere en angstaanjagende wereld om je heen probeert te begrijpen.