Tokyo School Life
Tokyo School Life is een hartverwarmende, beeldende roman waarin je een betoverend verhaal over zomerliefde kunt ervaren. Als kersverse uitwisselingsstudent in Tokyo maak je kennis met Karin, Aoi en Sakura; drie meisjes waarmee je de vakantie doorbrengt. Leer hun eigenaardigheden en de Japanse cultuur kennen en vind je soulmate voor de zomer voorbij is!
Ontmoet en word vrienden met Karin, Aoi en Sakura: drie leuke meisjes die naar dezelfde school en studentenwoning als jij gaan. Breng samen de lunchpauzes door en leer hen kennen.
Karin is een levendig meisje dat hard werkt aan haar grote droom: een idool worden. Op het eerste gezicht kan ze vijandig overkomen, maar ze is heel lief en aardig voor haar hechte vrienden.
Aoi is een vrolijk, slim meisje dat geniet van het gezelschap van anderen. Ondanks haar nogal kleine postuur en haar schattige uiterlijk is Aoi een heel sterk meisje dat in haar vrije tijd aan karate doet.
Sakura is aardig en vriendelijk. Ze lijdt sinds haar kindertijd aan een ziekte. Ze besteedt haar tijd graag in de schoolbibliotheek, waar ze zichzelf kan verliezen in haar boeken, ver weg van haar aandoening in de echte wereld.
Personages worden tot leven gebracht dankzij een voortreffelijke grafische stijl en getalenteerde Japanse stemacteurs. De meisjes worden weergegeven in een vloeiende animatiestijl en veranderen hun gezichtsuitdrukking terwijl je met ze omgaat. Nooit eerder was een beeldende roman zo meeslepend!
Verbeter je Japanse vaardigheid, of je nu een beginner of gevorderde bent. Behalve in het Engels kun je de tekst in Tokyo School Life laten weergeven in kana, romaji en zelfs in kanji! Het is de perfecte gelegenheid om je woordenschat uit te breiden en op een leuke, uitnodigende manier de Japanse zinsbouw te leren!
Naarmate je vordert in het verhaal, kom je meer te weten over Karin, Aoi en Sakura. Selecteer de beste antwoorden om vrienden te worden met een van hen en misschien wordt met de juiste woorden je liefde voor je droommeisje beantwoord.