Top Racer Collection
Top Racer Collection brengt de klassieker uit de jaren 90 terug in één ongelofelijk pakket, met drie iconische games uit de befaamde racefranchise. Met online functies kun je de nostalgische mix van actie en verslavende gameplay ervaren!
De Top Racer Collection bevat klassieke titels als Top Racer, Top Racer 2 en Top Racer 3000. Daarnaast bevat de collectie nieuwe en exclusieve content.
Top Racer werd oorspronkelijk uitgebracht voor oudere systemen en veroverde gamers met zijn meeslepende gameplay, levendige graphics en iconische soundtracks.