Totally Spies! - Cyber Mission
Het stralende trio van Beverly Hills (Sam, Clover en Alex) zijn terug en klaar om de levendige straten van Singapore te verlichten met hun spionageskills! Je start in de drukke straten van Aiya University en gaat op reis door een avontuur vol actie, terwijl je alle futuristische plekken in de stad ontdekt.
Maar blijf op je hoede! Als de Spies gewend raken aan hun nieuwe levens, duikt er een mysterieus gevaar op dat chaos verspreidt en steeds meer invloed krijgt, terwijl het zich een weg baant door de straten van de stad.
Met WOOHP in hoge staat van paraatheid wordt het tijd voor onze favoriete Spies om in actie te komen! Kruip in de huid van het iconische team en bereid je voor op spannende missies met tijdloze, modieuze gadgets! Vecht tegen nieuwe schurken, ga undercover en neutraliseer de dreiging die de stad nadert. Alleen jij kan de wereld redden!
Geheime verkenning: Neem je tijd om de stad en verschillende locaties te verkennen. Ontdek vele essentiële verzamelobjecten voor je missies, van de Haven naar het Bubbelspioncafé en de beroemde tuinen aan de baai! Maar onthoud wel. Waar je ook bent, je bent in een handomdraai op het WOOPH-hoofdkantoor...
Totaal incognito: Beheers de kunst van het infiltreren door puzzels op te lossen en items te verzamelen, maar zorg dat je niet wordt gespot! Het succes van de missie hangt ervan af.
Stijlvolle gadgets: Red Singapore in stijl met een scala aan hightech gadgets. Met elke gadget, van de iconische Compowder tot de elegante laserlipstick, kan je interactie met de omgeving aangaan, vijanden te slim af zijn en obstakels op je weg te overwinnen.
Net als in de serie: Ervaar een avontuur en waan je in een van de 'Totally Spies'-afleveringen! Dompel jezelf onder in een origineel verhaal uit het nieuwe Seizoen 7 en word herenigd met al je favoriete personages.