Trotseer de kerkers met extra veel van je favoriete Touhou-personages!
Touhou Genso Wanderer is een dungeon crawler RPG met een Oversized Party-systeem dat de grenzen van het Roguelike-genre aftast!
Waag je met tientallen medestanders de kerkers in en ervaar de verbeteringen op het gebied van controls en systemen die het spelplezier groter maken dan ooit.
Voer een leger van je favoriete Touhou-personages aan en verover het onineembare Lotus Labyrinth.