'Touken Ranbu Warriors' is een actiegame en een samenwerking tussen de 'geesten van zwaarden'-simulatiegame 'Touken Ranbu -ONLINE-' van DMM GAMES en NITRO PLUS, en de spannende '1 tegen 1000' WARRIORS-serie van KOEI TECMO GAMES.
●'Touken Ranbu' is er eindelijk in 3D. Aanschouw de mooiste graphics ooit in de geschiedenis van de WARRIORS-serie.
De personages uit Touken Danshi, die fans van het bronmateriaal wel zullen herkennen, razen in 3D over het slagveld.
Naast de spannende actie die je verwacht van de WARRIORS-serie, kun je ook genieten van gevechten met veel verschillende animaties, zoals samen vechten met een partner en duelleren.
●Vijftien omgetoverde zwaarden van een zwervende honmaru-basis beleven een historisch drama in de Sengoku-periode. Ervaar een origineel en episch verhaal dat je alleen in deze game vindt.
De Touken Danshi, 15 omgetoverde zwaarden die zonder een Saniwa-meester door de wereld zwerven, worden plotseling aangevallen door de History Retrograde Army.
Na het gevecht draagt de Government of the Time ze op om 'onslaught investigations' uit te voeren.
De meesterloze zwaarden hebben geen keus, ze moeten afreizen naar de chaotische wereld van de Sengoku-periode, wiens geschiedenis al wordt veranderd.
●De honmaru dient als de basis van de Touken Danshi. Geniet van een grote hoeveelheid speciale gebeurtenissen en elementen die je alleen in deze titel vindt.
Je kunt zelf kiezen waar je de Touken Danshi neerzet in de driedimensionale honmaru, de basis waar de personages wonen.
Spelers kunnen ook zien hoe het met de Touken Danshi gaat in de honmaru, of nieuwe gebeurtenissen bekijken waarin ze met elkaar praten, die uniek zijn voor deze titel.