Maak kennis met Drogo, de rode babydraak. Help hem de piek van de kasteeltoren te veroveren, zodat hij het als zijn nieuwe thuis kan claimen! Omdat hij geen machtige, woeste draak is zoals de andere enorme monsters van zijn stam, hebben zijn ouders hem op een missie gestuurd om de kleine kasteeltoren van een vreedzaam rijk te claimen. De bewoners van het kasteel willen niet vertrekken en proberen terug te vechten!
Help je schattige kleine vriend om zijn stam trots te maken! Bereik de top van het kasteel om je nieuwe thuis te claimen!