Het doel is om elke nieuwe sectie perfect uit te lijnen bovenop de vorige. Als de plaatsing niet nauwkeurig is, wordt het verkeerd uitgelijnde deel afgesneden, waardoor volgende plaatsingen uitdagender worden. Het spel eindigt als een deel de toren volledig mist. Hoe hoog kun je bouwen voordat alles instort?