Toy Stunt Bike is een actievolle 3D-motorgame. Begeleid Tiptop de chimpansee over 36 banen op verschillende locaties in en rond het huis. Spring over tosti-ijzers, maak gigantische sprongen op tuinstoelen, gebruik laptops als helling en voer krankzinnige stunts uit.