Traffic Race 3D 2
Traffic Race 3D 2 is een mix van arcaderacen en casual rijden op open circuits. Geen re-spawns meer als je de grens van het circuit bereikt. Doe eens gek en vind de snelste route op elk circuit.
Ben jij de beste chauffeur ter wereld? Nu kun je het bewijzen! Laat de wereld zien dat jij de volgende Schumacher of Hamilton bent. Kun jij de eerste plaats op de wereldranglijst bereiken?
We hebben inspiratie gehaald uit alle extreme motorsporten en dit vervolgens teruggebracht tot een leuke arcade-rijervaring. Hierdoor kunt u met uw auto met een snelheid van 240 km/u door de bochten driften terwijl u nog steeds plezier heeft en zo vaak kunt crashen als u wilt.
Je kunt 6 auto's met verschillende kenmerken spelen. Sommige auto's kunnen beter driften, terwijl andere een snellere acceleratie en topsnelheid hebben.