Train Valley: Console Edition
Speel het verhaal met waargebeurde momenten zoals de goudkoorts van 1849, de aanleg van de Overseas Railroad in Florida, de Tweede Wereldoorlog, de Koude Oorlog, de lancering van de eerste bemande ruimtevlucht Vostok 1, de val van de Berlijnse Muur en meer.
Verken het spel in verschillende speltypen: als verhaal (5-10 minuten), willekeurig (15-20 minuten: het spel ziet er telkens anders uit en ontwikkelt zich ook anders), of in een soort sandbox (mogelijk in zowel het verhaal als in het willekeurige speltype. Je wordt hier niet beperkt door tijd of geld).
Ontdek 30 soorten treinen, van de eerste stoomlocomotieven tot moderne hogesnelheidstreinen, met 18 soorten wagons, van ouderwetse passagierswagons tot stortwagens en ketelwagens, en militaire tanks en wapenplatforms.