Trancelation
Trancelation is een flitsend, abstract actiespel dat je taalvaardigheden en woordenschat helpt onderhouden, terwijl je kleurrijke, veranderende werelden navigeert met opzwepende elektronische beats als achtergrond. Het spel combineert het gevoel van een klassieke 'arcade' en al spelenderwijs leren - technieken om het aanleren van nieuwe woorden doet aanvoelen als een avondje uit en het spelen van videospellen tegelijkertijd. Je hebt zelfs niet door dat je les volgt!
Geniet van de actie op hoog tempo, terwijl het spel je uitdaagt om woorden te verbinden en te memoriseren in jouw taal naar keuze. Of - als je echt geen zin hebt om vandaag te leren - probeer 'Arcade Mode' voor het plezier en scoor waanzinnige combinaties terwijl de neonlichten en elektronische trance-muziek je zintuigen prikkelen. Word Trancelator, vandaag nog!