"Trash Punk" is waar anarchie heerst, en jij bent de punk opossum die de apocalyps rockt! Dit is niet zomaar een schutter; het is een top-down, adrenaline pompende rel in een wereld die heerlijk gek geworden is.
Gewapend met alles van gruwelijke vuurwapens tot gemene melee wapens, maak je klaar om door hordes van gemuteerde rariteiten te beuken en te knallen. Melee is niet alleen voor de show - baan je een weg naar munitie terwijl je een pad door de chaos hakt. Bij elke verwrongen beurt, neem moeilijke beslissingen: grijp een nieuw wapen, een upgrade of wat broodnodige genezing.
De wereld van het spel is een wilde mix van punkrock rebellie en post-apocalyptische chaos, waar elke razernij een unieke mix van chaos is, met procedureel gegenereerde niveaus die ervoor zorgen dat geen twee runs hetzelfde zijn. Met een soundtrack gedomineerd door zware riffs, is elk niveau een moshpit van gevaar en opwinding.