Treadnauts brengt een vleugje fysica-finesse naar competitieve platformvechtgames. Beweeg je tank in stijl door de prachtige arena's en jaag een dodelijk schot door je tegenstander! Je hebt handige trucjes tot je beschikking, waaronder rupsbanden waarmee je aan elke ondergrond kunt blijven plakken, boosters waarmee je in de lucht kunt springen, soepele slides, en raketsprongen waarmee je door de lucht kunt razen. Het draait erom dat je in stijl beweegt!