Gegarandeerd plezier voor het hele gezin!
Ondergronds of aan de oppervlakte, je krijgt te maken met verschillende scenario's. Stallen, bar, bioscoop, plaza, bos, optredens, markt, dokken, kermis, Circus Maximus en nog veel meer! Oh ja, je doel is om alle schatten te verzamelen die de Romeinen hebben verborgen.