Tricky Doors is een boeiend spel dat een verscheidenheid aan puzzels aanbiedt. Vind een creatieve manier om uit elke kamer te komen.
Tricky Doors is een zoek-en-klik spelletje in het "ontsnap de kamer" genre met veel mini-games en ingewikkelde zoektochten.