Trifox is een kleurrijk actie-avontuur in tekenfilmstijl, met in de hoofdrol een fenomenale, multi-getalenteerde vos! Kies uit drie klassen - Krijger, Magiër of Techneut - of mix vaardigheden door elkaar en maak een held op maat!
Nadat hij thuis wordt aangevallen en zijn afstandsbediening wordt gepikt, gaat Trifox op jacht naar de mysterieuze dieven in een avontuur tjokvol actie. Gebruik magie en geweldige apparaten om vijanden te slim af te zijn in vier gevaarlijke werelden. Vecht en bereik het eindgevecht in het Boevenhoofdkwartier!
Mix stijlen: pas je Trifox aan door vaardigheden uit verschillende klassen met elkaar te combineren! Wil je spreuken gebruiken én met een mitrailleur schieten? Geen probleem!
30 vaardigheden om te ontgrendelen: verzamel munten en geef ze uit om nieuwe vaardigheden te krijgen, zoals Rotsslag, Schildbubbel, Laserraket en nog veel meer!
Een modern retro-avontuur: een nieuwe, verbeterde ervaring die de sfeer van de klassieke 3D-platformgame oproept!