True Fear: Forsaken Souls - Part 1
True Fear: Forsaken Souls combineert het beste van de psychologische thriller met intuïtieve gameplay voor een onvergetelijk ontsnappingsmysterie.
Als je een horrorgame zoekt, maar wel eentje met een goed verhaal, dan mag je deze niet missen!