Trust No One
Je zult meer buiten de kaders moeten denken. In 'Trust No One', een point-and-click-detective-avontuur, speel je als journalist die een web van geheimen over een mysterieus AI-bedrijf probeert te ontrafelen. Verken de hoeken en steegjes van Kiev om de identiteit van je informant te ontdekken "Trust No One" nodigt uit om nieuwsgierigheid te omarmen. Het verhaal van de game ontvouwt zich buiten het gewone en spoort je aan om buiten de conventionele grenzen te denken. "Trust No One" is het nieuwste van de Oekraïense gamestudio Triomatica, na het succes van "Boxville, ”de winnaar van de DevGamm's Best Mobile Game-prijs in 2022 en GDWC Best Mobile Game-prijs in 2023.