Tunche is een charmante, handgetekende beat'em-up met roguelike-elementen, coöp en een snufje sjamaan-hekserij. Kies een van de vijf personages, beheers hun skills en ultieme vaardigheden, versla epische eindbazen en ontrafel de geheimen van het mysterieuze Amazone-regenwoud! De game draait om gevechten met een hoog risico, hoge beloningen en een 'stijlvol' cijfersysteem. Kies een held die het beste bij je speelstijl past en begin je reis door vier verschillende werelden, elk gevuld met unieke vijanden.