Kruip in de huid van een schattige raap die toevallig een absolute bedreiging vormt voor de samenleving. Nadat je geen belasting hebt betaald en uit je huis bent gezet, moet je op een epische zoektocht gaan om je enorme schuld aan burgemeester Onion terug te betalen. Tuingereedschap om plantastische puzzels op te lossen, excentrieke groenten en fruit te ontmoeten en verraderlijke gevechten aan te gaan. Ontdek onderweg wat deze tuingemeenschap bederft en sta op om de corrupte groentenregering neer te halen!