Twin Robots: Ultimate Edition
De door de tijd vergeten robot-tweeling Watt en Volt zijn achtergelaten in een oude robotfabriek. Onterecht gemarkeerd als defect, moeten ze een reeks loodzware tests doorstaan om te bewijzen dat ze een plek verdienen in de wereld van vandaag.
Watt en Volt hebben een zware klus voor de boeg. Het goede nieuws is dat je ze beide kunt besturen door te wisselen wanneer je maar wilt. Samenwerking wordt ook ondersteund, dus als je samenspeelt met een vriend, hoef je je alleen maar te richten op de besturing van je eigen robot.