Het doel is om de bal (len) naar het doel te krijgen, maar dit wordt bemoeilijkt door verschillende levels en nog meer vallen! Er zijn veel middelen beschikbaar om de niveaus op te lossen, maar slechts een bepaald budget. Wie buiten de kaders kan denken, heeft voordelen!