Unpogable is een 2D-platformgame waarin het draait om nauwkeurig platformen!
Je gebruikt niet alleen één pogo stick om door elk level te navigeren, maar twee! Het is niet zo makkelijk als het klinkt. Unpogable stelt al je platform- en pogovaardigheden op de proef.
Als je eenmaal klaar bent, kun je proberen de dagelijkse uitdagingslevels te voltooien! Elke dag een nieuw level, willekeurig gegenereerd en voor elke speler hetzelfde! Of gebruik je eigen zaden om levels te genereren. De perfecte functie om je vrienden uit te dagen voor een race!
Je kunt je statistieken zien aan het einde van elk level. Kopieer je statistieken met een druk op de knop en deel ze op sociale media om te laten zien hoe geweldig je Unpogable-vaardigheden zijn.
Wil je het uiterlijk van je spel aanpassen? Je kunt de kleur van elk object aanpassen. Speler, omgeving, eenrichtingsplatforms, gladde platforms, bijna alles. Je speelt nieuwe kleuren vrij door Qubs te verzamelen in de dagelijkse uitdagingslevels.
Je speelt als een "Pog". De Pogs zitten gevangen in een eindeloze klimcyclus om de ster te bereiken en op te stijgen naar Elysium. Niet veel Pogs kunnen Elysium bereiken. Maar jij misschien wel?