Uboat Attack
Verken onderwatergebieden van arctische woestenijen, ravijnen, afgronden en gezonken tempels om tactisch voordeel in de oorlog te krijgen en een hinderlaag voor te bereiden!
Doe mee aan maritieme evenementen, tactische missies en maritieme uitdagingen om waardevolle grondstoffen te verdienen. Domineer de zeeën en laat zien wat je in je mars hebt!