Ultimate ADOM - Caverns of Chaos
Het kwaad is verbannen. Er is weer vrede in Ancardia en de boeren durven weer te dromen over meer welvaart. Zeven erg verschillende facties strijden om controle over de catastrofale nasleep die achtergelaten is door de nederlaag van Andor Drakon. En ergens, diep in een onherbergzame grot, is ChAoS weer in beweging.
Pak je zwaard, bereid je spreuken voor, controleer je dolken en maak je boog klaar, want je staat op het punt de onheilspellende Grotten van Chaos te betreden. Kies je alliantie zorgvuldig, want je bent niets meer dan een vervangbaar middel voor de meesters die je kiest.
Vecht voor de glorie en beurs van een huurling, voor de gerechtigheid van een volk in verval, voor het licht van de zuiverheid of zelfs voor ChAoS zelf. Elke keuze die je maakt zal bepalen hoe je de constant veranderende Grotten van Chaos die voor je liggen benadert.
Interactieve omgevingen! Gooi vuurpotten omver, duw doodskisten, sla deuren in of verander ze in houten golems om (hopelijk) je bevelen uit te voeren.
Een grote verscheidenheid aan klassen, geslachten, rassen en allianties om uit te kiezen zorgen voor een uitgebreide diversiteit in samenstelling en veranderen de manier waarop het spel je uitdaagt. NPC's zullen anders reageren, nieuwe missies zullen beschikbaar zijn voor je en de wereld kan volledig veranderen op basis van je keuzes.
Een diepgaand magiesysteem met verschillende unieke scholen van magie en meer dan 100 spreuken om uit te kiezen, uiteenlopend van het oproepen van duivels tot het tot leven wekken van de muren van de kerker om je te helpen, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Meer dan 80 vaardigheidsbomen en tientallen geheime vaardigheidsbomen die alleen maar wachten om ontgrendeld te worden.