Jij bent Age, een jonge soldaat die op missie is gestuurd om te voorkomen dat de mensheid wordt vernietigd. Sla en hak jezelf een weg over de toekomstige aarde vol meedogenloze mutanten en supersterke robots.
De game bevat nu het project Wedergeboorte, een nieuwe zijmissie vol verrassende wendingen die je vanaf via het hoofdmenu kunt spelen.
Verzamel elementen om je zwaarden te verbeteren, je vaardigheden uit te breiden en nieuwe combinaties te leren. Installeer modules en krachtige uitrustingen om Age beter te maken en breid je arsenaal aan zwaarden uit zodat je de sterkste vijanden kunt verslaan. Gebruik Helvis om in Cruciale woede uit te barsten, gebruik een herstelzak om te genezen of een tijdverschuiving om meer voorwerpen buit te maken.
Volg Age op zijn tocht in het jaar 3174. Beleef tussenfilms die de missie van Age laten zien met futuristische mecha en bossen en woestijnen die met Unreal Engine zijn gemaakt. Ontmoet geheimzinnige personages, versla levensgevaarlijke bazen en onthul het verhaal achter het lot van de mensheid.
Vecht als een reïncarnatie van Age in een reeks zeshoekige zones over 30 verdiepingen. Project Wedergeboorte bevat gevechtszones die steeds zwaarder worden en meer opleveren, nieuwe monsters en bazen die niet in het hoofdspel voorkomen, een beter upgradesysteem en nieuwe zwaardacties. Het staat volledig los van het hoofdspel en biedt urenlang nieuwe gameplay in Ultra Age.