UltraGoodness 2 is een bloederige puinhoop van dynamische en leuke actie, en gaat over de strijd tussen Goed en Kwaad in de wereld. Duistere troepen staan klaar om aan stukken gescheurd te worden in dit bloedigere actiespel, maar nu wordt het gemengd met de manipulatie van de tijd en de beschikbaarheid van een kat als permanente metgezel.
UltraGoodness gaat over plezier maken, dus zet je hersens uit en laat je woede zien!