Ultrawings is een game met open wereld waarin je een Ultralight, Gee Racer, raketgestuurd zweefvliegtuig en sportvliegtuig bestuurt om verschillende uitdagingen aan te gaan boven een prachtig vormgegeven wereld. Je prikt ballonnen door, voert spotlandingen uit, maakt foto’s, neemt deel aan spannende luchtraces en meer! Verdien geld in de game om nieuwe vliegvelden en vliegtuigen vrij te spelen. Ultrawings is de ultieme hobbyvliegtuiggame voor de Nintendo Switch!