Umamusume: Pretty Derby – Party Dash
Om alle fantastische fans te bedanken, staan deze pixel-getekende umamusume's te trappelen om deel te nemen aan het speciale voorjaarsevenement Hachamecha Grand Prix.
Maar liefst 25 umamusume's om uit te kiezen!
Elk van de vier teams bestaat uit vijf umamusume's. Deze vier teams vol kleurrijke personages nemen het in de Hachamecha Grand Prix tegen elkaar op!
Vier chaotische uitdagingen!
De umamusume's strijden in een hindernisparcours, basketbal, trefbal en zelfs eetwedstrijden tegen elkaar! Eén umamusume uit elk team neemt deel en probeert haar team een stap dichter naar de overwinning te brengen. Help je favoriete umamusume's in deze wilde uitdagingen naar de overwinning galopperen!
Meerdere spelstanden: alleen of met andere spelers!
Beleef de unieke persoonlijkheden en interacties van de teams in de verhaal-spelstand, ontwerp de kamer van je favoriete umamusume in de kamer-spelstand, of neem het op tegen maximaal vier andere spelers, lokaal of online, in de gevechts-spelstand. Of je nu alleen speelt of met vrienden, er is een hoop plezier te beleven!