Uncharted Tides: Port Royal
En verhalen over een berucht schip - De Vervloekte Roos - hebben de bekende zeiler Mason Owens waarschijnlijk het leven gekost. Als zijn dochter kunt u slechts een ding doen - het vervloekte schip vinden en leren over het lot van uw vader.