Kan iemand zijn demonen ooit echt ontlopen? Dat is moeilijk te zeggen.
Verplaats je in de geest van Alexander Dockter, een getraumatiseerde WOI-veteraan die worstelt om te overleven aan boord van een griezelige oceaanstomer van rond de eeuwwisseling, terwijl het schip zinkt. Wat is er erger dan er onderdoor gaan? Probeer te ontsnappen uit een zinkend schip in het midden van de nacht terwijl je gestalkt en gesaboteerd wordt door wraakzuchtige entiteiten die je gewoon niet van je af kunt schudden. Wat willen ze van je? Test hoe diep je angsten zitten en ontdek of je de elementen en de entiteiten die je ontsnapping uit deze spookachtige horrorervaring in de weg staan, kunt overwinnen... of niet.