Undernauts: Labyrinth of Yomi & Mon-Yu
Ontsnap uit “Yomi”, een dungeon boordevol schatten... en gevaren. Je bent aangenomen door de Undernauts, een team dappere ondergrondse avonturiers die de diepten van een enorm door monsters geteisterd doolhof doorzoeken naar waardevolle grondstoffen. Maak gebruik van je vaardigheden en magische voorwerpen om uitgangen te creëren en levend het oppervlak te bereiken.
Je bent naar Tir na Balc gevoerd, het land van de feeën. In dit land stond de toren van de Drakenkoning, Yggdran, die verborgen schatten bevatte die vrede konden brengen. Maar op een dag stalen de Zeven Duivelskoningen alle schatten en gebruikten hun krachten om de toren in een verschrikkelijke kerker te veranderen.